Rólunk

Kabala kuckó
Munkatársaink

Kukucska-Rádi Brigitta
Amiben segíteni tudok:
Rádi Brigitta vagyok, a Kabala Kuckó megálmodója és szakmai vezetője.
Munkám során törekszem arra, hogy a hozzám érkező gyermekek teljes személyiségét megismerhessem, és a fejlesztő foglalkozásokat maximálisan az egyén igényeire formálhassam. Vallom, hogy csak úgy érhetünk el óriási eredményeket, ha a gyermekkel és szülőkkel csapatban dolgozunk. A család is kiemelt szerepet kap. Hiszek abban, hogy a legfontosabb fejlesztési színtér az otthon, emiatt nagy hangsúlyt fektetek a szülők edukálására is.
RÁDI BRIGITTA
Nagy családban nőttem fel, így már korán megtanultam, hogy mennyire fontos az összetartás, a csapatmunka ahhoz, hogy mindenki szükségleteit figyelembe vegyük és kielégítsük. Ez az élmény inspirált arra, hogy olyan elhivatott és lelkes szakmai csapatot állítsak össze, akik a hozzánk érkező gyermekeket és családokat maximális odafigyeléssel és szakértelemmel támogatják.
Pedagógiai területen igazi polihisztornak mondhatom magam. Óvodapedagógus diplomámat az ELTE-n szereztem, angol-magyar specializáción 2016-ban, ezt követően 2018-ban konduktor/tanítóként diplomáztam és elvégeztem a pedagógus szakvizsgát korai fejlesztés területén. Mellette mozgásfejlesztő gyermekjóga oktató, alapozó fejlesztő és birkózó edző végzettségekkel rendelkezem. Öt évig dolgoztam óvónőként, majd három éve a szakszolgálatban tevékenykedem, különösen a korai fejlesztés területén. Tapasztalataim a néhány hetes csecsemők mozgásfejlesztésétől az óvodáskorú gyermekek komplex fejlesztéséig terjednek. Évek óta vezetek iskolaelőkészítő csoportokat, és tartok mozgásfejlesztő foglalkozásokat óvodáskorú gyermekek számára.
Elhivatottan dolgozom azon, hogy a gyermekek fejlesztését ne csupán egyéni szinten, hanem a családdal együttműködve, holisztikus megközelítéssel támogassam. Ez a hitvallás vezetett ahhoz, hogy megálmodjam a Kabala kuckót, amely a gyermekek és családok számára nyújt szeretetteljes és támogató környezetet.
Célom a konduktív pedagógia holisztikus szemlélete által a gyermekek személyiségének sokoldalú fejlesztése. A nevelési folyamat minden pillanatát kihasználom arra, hogy a gyermekeket rávezessem az élet adta feladatok önálló megoldására, hogy kialakuljon bennük az igény az önállóságra.
Munkám során a legfontosabb tapasztalatom, hogy az értékelésnek óriási szerepe van. A pozitív megerősítések révén formálhatom a gyermekek személyiségét és önértékelését.
Folyamatos önképzéssel érem el, hogy mindig naprakész tudással segíthessem a gyermekek fejlődését.

Tóthné Morcsányi Krisztina
Amiben segíteni tudok:
A gyerekek szeretete, tisztelete, védelme, feltétel nélküli elfogadása a legfontosabb értékek számomra. Fő szempontom hogy a fejlesztő tevékenységek során a gyerekeknek meleg, biztonságos, befogadó légkört teremtsek személyiségfejlődésük kibontakoztatásához. Főirányvonalam a mozgás, mindent erre építek.
Tóthné Morcsányi Krisztina
Pedagógusi pályámat 1991- ben kezdtem óvodapedagógusként. Diplomámat 2005-ben szereztem Szarvason a Tessedik Sámuel Főiskola Pedagógiai Főiskolai Karán, majd 2020- ban az Eötvös Loránd Tudományegyetemen fejlesztőpedagógusi képesítést kaptam.
A mozgás által fejlődnek azon kompetencia területeik, melyek a sikeres tanuláshoz szükségesek. Mint pld. a figyelem koncentráció, alkalmazkodás, együttműködés, kitartás, önbizalom stb.

Toldi Bíborka
Amiben segíteni tudok:
Logopédusként a munkám nem csak szakmai kihívás, hanem hatalmas öröm is, hiszen minden egyes előrelépés és fejlődés újabb motivációt ad. A türelem, empátia és a segítő szándék kombinációja lehetővé teszi, hogy pozitív változást hozzak a gyermekek életébe. Az, hogy részese lehetek mások sikereinek, igazi értelmet ad hivatásomnak.
Toldi Bíborka
Diplomámat 2022-ben szereztem logopédia szakirányon a győri Széchenyi István Egyetem Apáczai Csere János Karán.
Pályafutásom során főállású logopédusként pedagógiai szakszolgálatoknál helyezkedtem el, ahol óvodás és kisiskolás korú gyermekek logopédiai diagnosztikája és ellátása a feladatom.
Munkám során lényegesnek tartom, hogy minden gyermek saját ütemében haladhasson, miközben játékos és támogató légkört biztosítok. A terápiás célok kialakításakor figyelembe veszem az egyén személyiségét, képességeit, így hatékony, egyénre szabott terápiában részesíthetem. Kiemelten fontosnak tartom a szülők rendszeres tájékoztatását, bevonását a gyermekek eredményes fejlesztése érdekében.

Loboda Kata
Amiben segíteni tudok:
Pedagógusi alapdiplomámra építve, több évtizede támogatom gyermekek és kamaszok fejlődését, miközben folyamatosan bővítettem ismereteimet a mentálhigiéné, coaching és alapozó fejlesztés területén.
Számomra a legfontosabb értékek a figyelem, empátia és a szakmai elhivatottság. Hiszem, hogy a gyermek és a szülő közös munkája nélkülözhetetlen az egység és a harmonikus fejlődés érdekében.
Loboda Kata
Itt a Kabala Kuckóban két területen dolgozom: az egyik az alapozó fejlesztés. Az alapozó terápia egy komplex módszer, amely az idegrendszer érését és a mozgásos alapokat erősíti, segítve a tanulási nehézségek leküzdését és a készségek, mint az írás és olvasás, fejlesztését.
A másik fő tevékenységi területem: a kamasz coaching. A kamaszkor olyan időszak, amikor számos kihívás, bizonytalanság és döntési helyzet kerül előtérbe. A coaching folyamat segíti a fiatalokat abban, hogy jobban megértsék önmagukat, erősítsék önbizalmukat és képessé váljanak saját céljaik meghatározására és elérésére. A hangsúly itt nem a múlt problémáin van, hanem azon, hogyan lehet a jelen helyzetből a jövő felé haladni, legyen szó pályaválasztásról, önismeretről vagy a mindennapi kihívások kezeléséről.

Bali Villő
Amiben segíteni tudok:
Munkám során mindig a szülőkkel közösen határozzuk meg a változás irányát. Fontosnak tartom a szülők bevonását a munkába és megerősítésüket saját szülői kompetenciáikban, erőforrásaikban. Általában a gyermek egyéni foglalkozásai és a szülőkonzultációk alkotják egy folyamat részeit.
Bali Villő
Okleveles pszichológus diplomámat fejlődés- és klinikai gyermekpszichológia szakirányon szereztem, majd további tanulmányaimat a Magyar Családterápiás Egyesületnél folytattam, képzésben levő család- és párterapeuta vagyok. Annak érdekében, hogy még hatékonyabban segíthessem a hozzám fordulókat, az ELTE Tanácsadó szakpszichológus képzésén veszek részt.
Jelenleg 5 óvodában dolgozom, ahol számos kisgyermekkori problémával találkozom.

Czikéli Sára
Amiben segíteni tudok:
Munkám során a legnagyobb motivációm, hogy a lehető legmagasabb színvonalú fejlesztést nyújtva segítsem a nálam megforduló gyermekeket. Ennek megvalósításához külön gondot fordítok arra, hogy minden gyermek egyénileg, a saját tempójában haladhasson. A gyermekek motivációját pedig igyekszem szintén egyénileg és játékosan megragadni.
Czikéli Sára
Diplomámat 2024 nyarán szereztem az Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán, logopédia szakirányon.
Életem során a zene mindig nagy szerepet töltött be, éppen ezért ezt szeretem a fejlesztéseken hasznosítani, így a zenével, mint eszközzel színesíteni az órákat.
Fontosnak tartom ezen túlmenően, hogy a fejlesztés során ne csak a gyermekkel, hanem a szülővel való kommunikáció is megvalósuljon, hiszen a gyermek fejlődése érdekében ez elengedhetetlen.
Egyetemi éveim során a logopédia számos területén gyűjtöttem tapasztalatot, foglalkoztam például különböző artikulációs érintettséggel, korai fejlesztéssel, különböző nyelvi fejlesztésekkel.